Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uniceub.br/jspui/handle/123456789/863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNascimento, José Antônio Rodrigues dopt_BR
dc.contributor.authorJorge, Bruno de Almeidapt_BR
dc.date.accessioned2012-10-23pt_BR
dc.date.accessioned2012-10-30T14:20:49Zen_US
dc.date.accessioned2013-05-09T20:05:01Z-
dc.date.available2012-10-23pt_BR
dc.date.available2012-10-30T14:20:49Zen_US
dc.date.available2013-05-09T20:05:01Z-
dc.date.issued2005-01pt_BR
dc.identifier.citationJORGE, Bruno de Almeida. Marketing de relacionamento e fidelização no ambiente do comércio eletrônico. 2005. 67 f. Monografia(Graduação) Faculdades de Ciências Sociais Aplicadas, Centro Universitário de Brasília, Brasília, 2005.-
dc.identifier.uri https://repositorio.uniceub.br/jspui/handle/123456789/863-
dc.description.provenanceMade available in DSpace on 2013-05-09T20:05:01Z (GMT). No. of bitstreams: 2 20293086.pdf.txt: 110459 bytes, checksum: 8ea4001ccbceb354b288b5c941b88c51 (MD5) 20293086.pdf: 276624 bytes, checksum: d2729b2d3ac631676bf234416310d077 (MD5) Previous issue date: 2005-01en
dc.language.isopt_BRpt_BR
dc.titleMarketing de relacionamento e fidelização no ambiente do comercio eletrônicopt_BR
dc.typeTCCpt_BR
dc.date.criacao2005-01pt_BR
Appears in Collections:ADM - Graduação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20293086.pdf270.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.