Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.uniceub.br/jspui/handle/235/12611
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMyles, Tatiana Soares Limeira Amaral-
dc.contributor.authorMaynard, Dayanne da Costa-
dc.date.accessioned2018-09-29T18:15:13Z-
dc.date.available2018-09-29T18:15:13Z-
dc.date.issued2018-09-19-
dc.identifier.citationMYLES, Tatiana Soares Limeira Amaral; MAYNARD, Dayanne da Costa. Propaganda e marketing na tv: a influência na formação de hábitos alimentares em crianças. 2018. 14 f. Monografia (Graduação) - Faculdade de Ciências da Educação e Saúde, Centro Universitário de Brasília, Brasília, 2018.pt_BR
dc.identifier.urihttps://repositorio.uniceub.br/jspui/handle/235/12611-
dc.description.provenanceSubmitted by Haia Cristina Rebouças de Almeida (haia.almeida@uniceub.br) on 2018-09-19T16:52:12Z No. of bitstreams: 1 21508400.pdf: 495353 bytes, checksum: e4e8474e613a6594f4d17a1477231991 (MD5)en
dc.description.provenanceApproved for entry into archive by Fernanda Weschenfelder (fernanda.weschenfelder@uniceub.br) on 2018-09-29T18:15:12Z (GMT) No. of bitstreams: 1 21508400.pdf: 495353 bytes, checksum: e4e8474e613a6594f4d17a1477231991 (MD5)en
dc.description.provenanceMade available in DSpace on 2018-09-29T18:15:13Z (GMT). No. of bitstreams: 1 21508400.pdf: 495353 bytes, checksum: e4e8474e613a6594f4d17a1477231991 (MD5) Previous issue date: 2018en
dc.language.isopt_BRpt_BR
dc.titlePropaganda e marketing na tv: a influência na formação de hábitos alimentares em criançaspt_BR
dc.typeTCCpt_BR
dc.date.criacao2018-
dc.identifier.orientadorhttp://repositorio.uniceub.br/retrieve/33581/21508400.pdfpt_BR
Appears in Collections:NUT - Graduação

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21508400.pdf483.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.