Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Document Type
Help
Feedback
Language
português
español
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Search
Search:
All of DSpace
PED - Pedagogia
PED - Monografias
PED - Graduação
for
Current filters:
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Preview
2005
Avaliação como processo de reconstrução do conhecimento
2006
Respire fundo... conte até 10! A indisciplina como obstáculo ao trabalho docente
2005
Relação professor x aluno: “no contexto afetivo”
2005
Afetividade na relação professor/aluno no processo ensino-aprendizagem na 4ª série do ensino fundamental
2006
Gestão da sala de aula: a autoridade do professor e o fazer pedagógico frente às novas demandas sociais
Discover
Author
1
Abreu, Márcia Sousa de
1
Araújo, Édina Chaves
1
Bitencourt, Magali de Paula
1
Braga, Magali Cardoso
1
Carvalho, Maria Raimunda Melo
1
Conceição, Daiane Lisiene da
1
Mauto, Francisco
.
next >
Subject
2
Afetividade
1
Autoridade do professor
1
Avaliação
1
Construção do conhecimento
1
Disciplina
1
Ensino e aprendizagem
1
Ensino-aprendizagem
.
next >
Document Type
5
TCC
Date issued
2
2006
3
2005